dilluns, 15 de novembre del 2010

I'm sorry... I love you!

Avui bàsicament parlaré de la meravellosa gent que considero amics. Si et consideres amic meu segueix llegint. Potser et sentiràs relacionat/da amb les meves paraules o potser agafes una depressió de la qual no podràs sortir ni amb acupuntura china.

Els meus amics són la base de la meva vida. Sense ells res seria possible, res.
Sempre poso com exemple amb la Silvia que semblem com els membres de la sèrie anglesa Skins: hi ha el drogadite, el pajilleitor, l'alcohòlic, l'enamorat, el suicida, el músic, el que intenta que els seus amics siguin feliços... Jo m'identifico amb l'últim estament citat. M'encanta veure als meus amics contents, sense que es barallin entre si. M'hi capfico tant en aquests temes que a vegades acabo jo més amargat que ells però després alguns ho saben veure i em recompenseu amb una abraçada. Algun dia us parlaré del significat d'una abraçada per mi (més que un petó).


Tot aquest text no tindria molt de significat si no us explico que dies enrere va començar a cap girar-se la vida d'algunes persones a les que considero molt properes i crec que puc confiar en elles:

-Una noia que va patir un fortuït accident del qual no en parlarem perquè no toca i crec que la podem recordar per altres característiques que la reflexen molt millor. Ens veiem aquest cap de setmana mirant estrelles... Gràcies!

-Un noi que es deixa influenciar per "mala gent" (desde el meu punt de vista, que ja he expressat lliurement moltes vegades). A veure si t'espaviles i fas front als problemes amb alegria i bona lletra (que després la de català t'ho compta com a falta XD). Gràcies.

-Una noia que està ultimament molt negativa. A tu et recomano que li donis el sentit a la vida que es mereix. Ja he parlat amb tu, Carpe Diem. Pots comptar amb mi per a qualsevol cosa, aquí em tens. Espero continuar veient el teu somriure cada dia, res de posar mala cara!

-Un noi que m'ajuda sempre, a vegades una mica despistat però bon tio. Ens coneixem desde fa 14 anys... per ous ens hem de portar bé jajaja. Moltes gràcies!

-Una noia que sempre està allà, ajudant-me i explicant-me interessos variats. Ens coneixem molt bé l'un a l'altre. Ella em coneix millor que jo mateix. Gràcies!

-Una noia que pateix dislèxia (com moltes) i em dona unes grans abraçades que sempre em fan recordar grans moments que hem viscut junts. Gràcies!

-Un noi al que veig cada dia, del qual he après molt. Amb tu em diverteixo molt, és extrany que no rigui assegut al teu costat! Ara et desitjo que posis molt esforç als estudis i a aprendre a tocar la stratocaster que tens, molta sort. Gràcies.

-Un grup de persones que m'agraeixen constantment l'esforç per conseguir el nostre objectiu comú. Moltes gràcies a tots.

-Un grup de persones que m'han acceptat molt bé a la seva "tribu". Gràcies.

Hi ha molta més gent a la que donaria les gràcies, però ara mateix em volia centrar en aquestes especialment ja que crec que sou les persones que més a prop tinc avui dia.

A tots vosaltres us dic que si necessiteu alguna cosa, ja sigui cantar, ballar, passar l'estona o endreçar l'ànima aquí em teniu.
Us donaré un consell que espero que us serveixi a tots, la vida és la millor cosa que et podria haver passat, disfruteu-la! Això sí, sent fidels als teus deures i fent ús dels teus drets que per alguna cosa estan!

Abraçades a tots.

"...te ví pasar y ahora ya vuelvo a sonreír."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada