dijous, 2 de desembre del 2010

Bona nit petits padawans!

Avui hem fet examen de ciències (80% de la nota, la doncs per suspesa...), exàmen de castellà (el donc per suspès també XDDDDD) i exàmen d'educació física (pràctic i teòric aprovats!!). Hem vist Senderos de Gloria. No m'agraden les pel·lícules amb tants morts... m'agrada La vida es bella perquè és brutal la storyline del pare amb el fill, ESPECTACULAR. També hem continuat amb el cicle infernal de la tomata i les dones que visiten el matadero "para ver lo que comen".

Avui no he sopat, per això pot ser que no estigui gaire creatiu (així porto setmanes... TT).

Em fa pena veure el meu voltant: un curs al que odio, gent que va fent l'imbècil, gent que diu que els exàmens l'han anat malament i després té vuits i nous, gent que no "es troba" a sí mateix, gent que no està feliç, gent que no mostra un somriure, gent que no sap la seva ideologia, gent que diu que és d'esquerres i després és més de dretes que Franco, notes, contaminació, obres als carrers, llums de "nadal", villancicos als supermercats, música de pacotilla, amics que s'esfumen de cop i volta sense donar explicacions, pel·lícules de morts i més morts, MP3 sense bateria... tot un bucle del que m'es impossible sortir.

Per altra banda també estic content: s'acaba el 1r trimestre, entrem en un pont de 5 dies, els passaré amb bona companyia _(o aixo espero!), toca cinefòrum amb uns quants amics (espero que tots pogueu venir!), guitar jirow maniacs... tampoc em puc queixar...

-Sé que puc semblar molt pesat amb vosaltres però si sóc pesat és perque m'importeu:$ Segur que no em preocupo tant pel 94% restant de la classe/98% de l'institut...


"Planeo el atraco a mano armada de su corazón; cada palabra he calculado, ahora falta el valor".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada