diumenge, 5 de desembre del 2010

Maravilloso, espectacular!

Avui ha estat un gran dia:

Pel matí des de les 9:15 a la Pl. Catalunya (crispis, laia i jo). Senyals de vida a partir de prop de les 10 menys poc.
Fins aquell moment, havíem estat rodejats per un món... primitiu (mecagüendios! Hola, qui sou? Bon Nadal, Kareoke...).
A les 11 reunió de les JSC fins la 1... i cap a la parada un altre cop fins les dues! Després dinar i a les 16h cap a la parada de nou... la tarda ha estat brutal: en ferreira i jo tot el dia ballant, les russes amb el vodka i els pepinillos, el moment friki-emotiu amb la crispis (la meva amargah preferida ♥), tonteries amb la Paula, Pont Aeri amb l'Emma, entrevistes amb en Curi, preguntes filosòfiques amb la Laia... tota una experiència!
Per acabar el dia, hem anat a casa de la Segura ha fer un parell d'aniversaris sorpresa... Felicitats Cynthia! (mi comunista favorita muahahaha♥). I el d'en Sergi que és dimecres... (Felicitats per si m'oblido!).
Per cert Paula... estàs millor? T'estimo tant si estàs malaltona com si no! (ocurrirá lo mismo en Marte?). M'ha fet gràcia quan t'escoltava el cor, feia Bribriblibli jajajaja T'estimo!

Us deixo amb una cançó ehtupendisimah! A mi nadal no m'agrada molt, però segur que si em somrius m'il·luminaràs la vida!



"És nadal al meu cor quan somrius content de veurem, quan la nit es fa mes freda, quan t'abraçes el meu cos... i les llums de colors m'iluminen nit i dia, les encens amb el somriure quan em parles amb el cor"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada