diumenge, 28 de novembre del 2010

Avui ha estat una gran tarda/nit tot i que no ha acabat bé del tot.

Per la tarda hem enregistrat el nou disc de l'ÊmbranZida. Durant la tarda han passat grans moments: jo que no entrava quan tocava, en Ferreira i jo ballant, les converses polítiques amb la correspondal de TV3 a Washington (laia), amb la Cynthia, amb la Paula... les violacions per part de la crispis al tatami... molt guai!
Després la Paula i jo (ben agafadets XDDD) a acompanyar a en Ferreira als xinos i de pas comprar els regals jajaja. Seguidament hem anat al local, allà hem seguit amb les converses polítiques, el preu del "costo", cartes, bolígrafs que volen (del verb volar a que si, Lidia? jajajaja).

En Mohamed i jo hem anat a la comissaria de la Policia Local a les 21h i hem estat uns 25 minuts perquè feia fred. Avui he vist que un tenia de fons de pantalla a Maria la Piedra ensenyant les seves exhuberants protuberàncies...). Després hem anat a sopar amb en Sergi, la Montse i la chica del "huele a mi" (crispis). Tots kebab menys en Moha, que s'ha demanat unes "bravíssimes".

Amb el sopar finalitzat hem anat al local i fins ara.
La part negativa ha estat a l'arribar a casa, espereu-me asseguts perque crec que no trepitjaré ÊmbranZilàndia en un bon temps... (espero que quan acabin els exàmens ja em deixin...) :(

Us estimo molt noies! (bueno, als nois també però no tant :D)

Foto amb l'Axel que no el veig des de divendres al migdia. Ets un crack!

Avui toquen abraçades!! ;)


"...como un reloj te tengo en la cabeza a todas horas".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada