dissabte, 20 de novembre del 2010

nit estrelladament friki

Bon dia!

Ahir va ser un dia excepcional. Des de el Durex: connecting people (per collons) de la meva camiseta a la gran partida al trivial passant pel sopar al Frankfurt.

Em vaig llevar a les 7 i mitja o així tot i que entrava a les 9 per baixa d'una professora. Matí bastant correcte amb molt de son per variar i grans dosis de riure. Per la tarda tranquil·litat (a vegades està molt bé XD) i per la nit... feshta!

El sopar va estar molt bé amb la companyia de: Saya, Paula, Lidia, Rocio, Emma i la resta d'homes... Gery, Gus, Martin, Dani, Curi... i jo (es clar!).
Durant el sopar grans dosis d'argentinisme. Allò va acabar "chorko" total amb els parlantes jajaja

Tots anàven al cinema a veure Hangry Porter menys 3 (jo inclòs). Adivineu qui eren les altres dues? Doncs si, les meves dues senyorinas preferides: paula i crispis!

Haviem d'anar a veure les estrelles (com jo :D ) però el cel estava ennuvolat per l'ocasió i vam anar a casa de la Cynthia i l'Anna on ens vam trobar amb elles dues i amb la Wake i la Segura.
L'intent de truita de patates va quedar en puré de patates fregit, amb l'ou abort XD

Molt bona la cançó de shubab shubab (o com s'escrigui) on hi ha moments que sembla que digui chupa'm, chupa'm!
Després partideta al trivial (bastant complicat, la veritat). I later... el pajilleitor plus!
Mira que he fet coses a la vida (i les que em queden, o no XD) però mai havia vist com un gat podia fer tal aberració sexual. Per ser exactes dues aberracions seguides (quin màquina XD).Per cert, el gat mirava fixement a la Segura, no vull dir res amb això... jajaja
Imatge d'un altre gat intentant acabarla feina ben feta).

Ara m'ha vingut al cap una anècdota a casa d'en Marc que em vaig quedar a dormir a casa seva i va entrar la mare d'en Marc a l'habitació i va preguntar què feiem i en Marc com sempre pensant en el mateix... "estamos haciendo un concurso de pajas a ver quién llega más lejos". Epic!

Bueno, després de tan fastigosa activitat la crispis i jo vam optar per marxar (ja que jo feia tard a casa per variar... jajaja).

I fins aqui la nit d'ahir. Avui toca estudiar, estudiar, estudiar... i potser em passo per la tarda pel local de l'EmbranZida i a les 19h comencem la festa. Ja us escriuré!

Salutacions desde Roses sur mer!
Patades, petons i abraçades!

P.D: Segueix llegint el meu món cada dia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada