diumenge, 14 de novembre del 2010

No he mort

Porto uns quants dies sense escriure al blog. Tranquils, no he mort. Aquest cap de setmana ha estat esgotador i molt estressant.

Després de portar tota la setmana aixecant-me a les 6:30 per anar a classe, arriba divendres i vam anar a l'Hort d'en Minguets i allà vam estar fins que va entrar el dia següent i vam anar a acompanyar a la Paula (la meva germana petita (sense estudis, es clar) :D) a casa seva i després cap a casa.
La nit se'm va acabar
a les 3 de la matinada i dissabte em vaig aixecar a les 7 i a les 8:30 ja estava al local ordenant per a la visita de Marina Geli.

Vam esmorzar amb la gent del partit, vam fer l'acta de constitució de les JSC Alt Empordà - Roses i vam anar a dinar al Restaurant La Cala.

Vaig sortir del dinar prop de les 4 menys quart i a les 4 tenia reunió de l'Embranzida. Després del restaurant cap a ÊmbranZilàndia on vam fer la reunió i després vam celebrar l'aniversari de la crispis [l'altra germana petita (també, sense estudis)] al Frankfurt (Felicitats! Espero que t'hagi agradat la cançó que et vaig escriure ^^). Vam acabar del sopar prop de la 1 de la matinada i després vam anar fins el local i jo cap a casa. Em vaig anar a dormir prop de les 3 un altre cop. Avui m'he aixecat a les 7 i cap a les 9 menys deu estava a la parada del PSC al mercat. He arribat a casa a la 1, he dinat prop de les 3 i a les 16:50 rondava per ÊmbranZilàndia fins ara que acabo d'arribar.

Ara toca fer els deures!!

[Veu Paula]: ¿Pero qué pasa? jajajaja [És normal que l'estimi tant a la Paula, és molt gran!!]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada