divendres, 26 de novembre del 2010

NO, NO i NO!

Bona nit xaquirauis!

Avui és un bon dia (tirant a mala nit).

Ahir vaig assistir al míting de final de campanya del PSC al Palau Sant Jordi de Barcelona. Va ser espectacular, ehtupendoh!
Vaig conèixer a en Felipe González i a en Zapatero (als altres ja els coneixia d'altres vegades). Em va agradar molt, les intervencions, la companyia, la ideologia... va ser una gran experiència que espero que es repeteixi moltes vegades.

Avui, en canvi, és un dia més "trist". He dormit 4 hores, amb això ho dic tot (o casi).
A primera hora del matí tenia exposició oral sobre els Romanços de cec però no ho he fet... si sobra temps dimecres podré fer-ho, sinó... zero patatero.

Les altres classes com sempre, entretingudes però res de l'altre món.
Per la tarda he assistit a l'exposició d'en Juanjo Viñuela "Rosincs". M'ha agradat molt, la creativitat d'en Juanjo és abismal! Les dones tenen més ulls que els homes i quant més entrades en edat més ulls encara. M'agrada molt l'obra Viñuela.
He aconseguit encertar 8 dels 20 retrats que s'exposàven.
Felicitats Juanjo per la gran feina, ets tot un artista!!!

[Microavís1: Som dues persones per veure La vida és bella, algú més s'apunta?]

Avui per la nit no surto per diverses raons:

-Estic rebentat: dormir 4 hores no és de les millors coses que em pot passar... després d'una setmana en que he dormit una mitja de 5 hores i mitja a causa del tsunami d'exàmens... que encara no han acabat.

-Amics estudiant: algun amic no surt perquè està estudiant filosofia (Crec que jo hauria de fer el mateix...).

-Amics al teatre: Avui fan una obra de teatre al Teatre Municipal de Roses (10€ l'entrada eh!). Si hi anés em quedaria fregit a les butaques...

-Amics a Palau: també fan una discomòbil a Palau i molts amics/coneguts han anat, però aquestes coses no m'agraden. Amb prou feines aniré a Illusionar-me o emPacharme amb aquestes "jalapolleces".

Només quedes tú, però últimament la nostra relació és molt més distant... i això no m'agrada.
Ara mateix sona al meu reproductor "Don't forget me" dels Red Hot Chili Peppers, quina casualitat.



Espero i desitjo que us ho passeu genial tant al TMR com a Palau (tajants o no), jo m'en vaig a llegir Endreçar l'ànima, a veure si endreço també la meva (que falta li fa).

Avui toquen patades i algun petó, res d'abraçades :(


"..y su calor es como el sol en una cama fría, en una noche de invierno".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada