dilluns, 29 de novembre del 2010

Fotos fotos... i més fotos!

Bona nit!
Avui començaré l'entrada fent un "flashback" al passat més proper que recordo... ahir XD

Ahir era dia d'eleccions, vaig seguir el final de les eleccions amb la Paula (Bribriblibli ♥) i de fons tenia a en Jordi Basté amb en Rafa Nadal i comanyia a RAC1.
Va estar molt bé la nit, menys el final es clar. Només puc felicitar a l'Artur Mas i al seu equip de govern, espero qeu fagin una bona feina. Desde la meva insignificant opinió, no es pot governar un país des de la dreta. Pot ser serà perquè provinc d'una família que mai a ressaltat econòmicament i no ens interessen els favoritismes i les amistats governamentals.

Avui a classe (com era d'esperar) tothom fent la punyeta però bueno, un s'acostuma. Odieu-me si voleu, jo a vosaltres us odio des del principi de curs!

Vull posar avui unes quantes fotos amb gent que admiro (tot i que falten diverses persones que no tinc fotos amb vosaltres, o potser si i no les trobo XD)

Començo amb una imatge feta fa 3 anys, a Chicago. El primer show de wrestling que vaig veure en directe! Quins records, va ser el primer show al qeu anava amb acreditació de prensa!) [A la cartulina posa: <<...and the 8th day god created... Gerard "El Mesías">>.

Imatge tocant la guitarra al CAR. No és que aquesta guitarra m'agradi molt... però era la que hi havia a mà en aquell moment.
A Londres de Mar amb la Saya! Quines vacances que vam passar. Encara em fa pena el susto que et vam donar aquell dia entrant per la finestra... Recordes a la noia de la tele? jajaja
Aquesta foto és durant el viatge a Tunissia, algun dels trajectes que vam fer en bus. Pensava que era jo que estava cansat de no dormir pensant en les noies de Pamplona però era veritat, la galeta em va clucar l'ull!!!
Imatge amb Angelico "el superman rubio". Això va ser al 2006/2007 a Platja d'Aro.
Imatge de la retransmissió de la festa de la Mosca al Nas. Gran estada amb l'Axel!!

Us deixo amb Tell me baby dels Red Hot Chili Peppers.



Salut i força al canut!
Demà us diré una mala notítica... de moment la bona: he aprovat el trimestre d'Economia!!

Abraçades!!

"he aprendido a quererte cada día un poco más".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada