dimarts, 30 de novembre del 2010

Qué pasa tronco?

Hola Hola!
Avui és dimarts, demà dimecres... i així successivament.
Avui hem començat les classes a les 9 del matí a causa de les inundacions... és broma, l'Ester estava malalta i van avisar ahir de que no estaria i ale, un exàmen menys!

Ahir va guanyar el Barça, felicitats a tots!
Avui a Madrid estan a 5 sota zero.. (ho sento, havia de fer la broma jajaja)

Us deixo amb una foto de l'estiu passat o l'altre. D'esquerra a dreta: Gerard, Bea, Silvia i Javier "The BeatleBoy".
Anècdota de fa uns dies:

Em ve la Sumaya o com Déu vulgui que es digui i em diu:

"k pasa tronko?" i li vaig dir: "Qué confianzas son esas?" i em va dir: "es k estoi acostumbrada" i li vaig dir: "Para tronco el que tengo entre las piernas!" i ale, a chupar castanyes!

Després d'aquesta monumental tonteria que m'ha vingut al cap (no sé en que estaria jo pensant...), només em queda dir... que sou bona gent. Sou l'aeroplane de la meva vida!
Abraçades a les noies i petons a en Marc.

Avui frase de la Lidia que em va agradar molt:
"...a veces tengo ganas de quemar el mundo, fundirlo y así moldearlo a mi manera".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada