dimecres, 17 de novembre del 2010

Rellevància estelar

“És tan misteriós el país de les llàgrimes…”





Matí molt amè. Només hem fet 4 hores de classe més la mitja hora de pati. Durant aquestes 4 hores (Organització d'Empreses, Anglès, Mates i Filo no hem fet res de l'altre món; documental, presentació oral, corregir i lògica).

Tarda per pensar. Pensar en la traca d'exàmens que s'apropen cada cop més... i en altres coses que no crec que us importin massa d'un boig o "bollo" com jo.

No canviaré d'opinió al dir que la millor música que hi ha és el rock i no la "música" dance (que només serveix per això, per dancejar).

He començat el post amb una gran frase extreta d'El Petit Príncep d'Antoine de Saint-Exupéry, un clàssic d'entre els clàssics. Un llibre que molt sovint ronda pel meu cap. He triat aquesta frase perquè he estat "trobant-me" a mi mateix.

He estat pensant i fa molt de temps que no ploro (podeu riure, però és veritat). Ni m'enrecordo quan va ser l'últim cop que vaig plorar. Pot ser va ser ja fa 4 anys quan va morir el meu avi i em vaig enterar per altres persones després de que l'haguéssin enterrat una setmana abans... aquell dia va ser horrorós.


Crec que a vegades és important plorar ja que així pots "desfer-te" dels teus rebomboris mentals que només porten mal de caps. Jo -com he dit abans- no recordo que és plorar i pot fer gràcia però tinc ganes de plorar un dia d'aquests i començar una nova etapa d'aqust projecte de vida únic.

Això ho he escrit abans de sopar; ara, amb l'estómac plè (de disgustos) m'estic fent més la idea de complir la ploranera. Això no és una cosa que surti perquè tu vols, o sigui que serà difícil fer-ho... alguna idea?

______________
--------------------

No em vull allargar més, si us heu fixat he acabat escrivint d'una manera menys correcte però si us interessa el perquè pregunteu-m'ho, potser us ho explico).

-------------------
_____________



-Tinc unes ganes infernals de que arribi divendres per anar a veure les estrelles amb tu (pero que passa?) i després anar a ballar a la "nostre" manera a Zland...!


Abraçades a totes les meves seguidores (les que ja coneixia i les que m'ho han confirmat avui.).
Ale, a tots molt de Ra-Ra-RagaZZa i feliç dia mundial de la Filosofia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada