dimarts, 16 de novembre del 2010

la Paula em dóna incentius per escriure...

Tela eh! Tela!

A petició de la Paula us escriuré les vivències del dia d'avui (16 de novembre de 2010 com figura més a dalt). Foto també a petició de la senyorina. Imatge feta a Tunissia el passat mes de març quan ens dirigiem a la zona del desert on vam dormir.


El dia ha començat com cada dia: la ditxosa alarma que apretes al botó i no s'apaga. Això ha estat a les 6 i mitja ja que avui no tenia exàmens ni polles en vinagre (en oli si, però en vinagre haureu d'esperar fins la pròxima setmana que tinc una ronda d'exàmens i treballs monumentals).
Després de l'alarma, m'he desplaçat cap a la dutxa on l'aigua s'esllavissava per les meves corbes (ben alegres com sempre). Després d'això ha vingut tota la parafernàlia de secar-me el cabell, rentar-me les dents, lentilles... i després a prendre el iogurt acompanyat per un tallat més cafè que llet i dues cullerades de sucre per poder aguantar despert a classe (tot i prendre'm el cafè em quedo sopa sempre XDD).
Com cada dia a les 7:35/40 em trobo amb el Sr. Person (Axel para los amigos), i ens hem disposat a anar a classe tot cantant Ratrace d'Skindred com casi cada matí (bueno, jo intento cantar perquè m'emociono molt i l'Axel fa air guitar jajaja).


Hem arribat a classe i a primera hora ens tocava... ciències per el món contemporani. Per variar hem vist un video sobre ADN, cromosomes i els micos. Després Història per el món contemporani )vaja, avui tot va relacionat amb el món contemporani o què? La gent no tenia tant de temps lliure a l'edat moderna o abans?). A Història el meu company Javier i jo haviem de presentar un treball sobre la colonització de Tunissia, gràcies a Déu o a la mare de Déu ens hem escaquejat de presentar tal desgràcia humana). Després hem fet Organització d'Empreses. El professor ens ha posat un documental bastant divertit i didàctic sobre Inditex (ZARA). Després pati on ens hem pelat de fred al pati. Segur que la filla de la fresca segurata del pati estava ben calenteta (XDDDD).
Tot seguit del pati hem fet economia, on tiraria a algunes dels cabells fins que es quedessin més calves que el professor. Fins els ous del batxillerat social com sempre...
Després de l'infern econòmic pel que passava (i encara passo) hem fet anglès (ho o hem intentat, perque allò sembla una guarderia de les cuatre tontes de torn que estan tot el dia llepant coses que a la seva edat no han de llepar i esclar, no s'empapen de res (bueno si, de "lechesita" com diriem la Silvia i jo). Per acabar el dia hem fet Ed. Física. Crec que és la matèria que més m'agrada aquest any. M'ho passo bé, m'agrada i fas esport (que pot semblar que no, però m'agrada molt, sobretot fer excursions muntanyenques o rutes per aquest meravellós litoral del que disfrutem). Després dinar a casa de la tieta, per poder anar a mates a les 15h. Després de sortir a la pissarra i fer bé uns problemes que semblaven molt difícils però no tenen cap misteri, cap a casa. I aqui estoy, delante de la pantalla después de 4 horas... Això sí, amb Extremoduro i Red Hot Chili Peppers de fons, s'et passen les hores volant!
Ara toca repassar la presentació d'anglès, llegir el text de la Paula i... acabar de fer les funcions bàsiques d'un ésser viu... com jo: air guitar, cantar, llegir i creativitzar alguna historieta per desferme d'aquesta ràbia acumulada en vers els "companys" de la meva modalitat de batxillerat que té de social el mateix que l'Ariadna de cantant d'òpera anglesa.

Amb aquestes paraules m'acomiado de vosaltres fins demà que seré aquí o seré per allà.

"Éramos como dos ranas en busca de un solo charco"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada