dijous, 9 de desembre del 2010

el món gira al revés

iou iou iou iou! Shad Gaspard and JTG it's Crime Time! Money Money!

Després d'aquesta paranoia/record de fa un parell d'anys, dono inici a la meva entrada d'avui.

Avui ha estat un dia d'aquells que dius... vale.
Pel matí totes les classes negatives menys Ed. Física que com ja vaig dir ahir, és de les assignatures que més m'agraden i per variar m'ho he passat teta (hem fet 3 partits i els 3 els hem guanyat! ^^).
Dinar amb la meva germana (feia molt que no la veia!!) i després fonolleras.
Al sortir de Fonolleras m'he trobat amb en Carlus a prop de poke i ale, a El Patio. Estava tancat i hem tornat al Poke Te Creck. Allà ens hem trobat uns quants i després l'estimada Saya i en Marc hem anat a comprar el seu berenar i al With Music (on a la porta hem tingut una gran conversa).
Durant la conversa s'han tractat diferents temes i m'heu "proposat" una cosa que per una part m'agradaria però no crec que sigui el moment ara mateix, "las cosas de palacio van despacio".
Vaig a seguir llegint una estona, necessito pensar!!
Avui a tots vosaltres patades i petons i abraçades a la Saya i a en Marc!

"la vida está vacia, cuando la quitamos no quitamos nada de valor"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada