diumenge, 5 de desembre del 2010

Hard to concentrate...

BoneZ!

No recordo haver explicat el dia d'avui (només recordo l'entrada a en Marcos i un vacio hasta la nit a casa de la Segura).

Doncs aquest matí em fet parada com ahir, però avui feia molt fred.
Fred i poca gent són les raos perquè per la tarda no hem fet parada. Per la tarda a cantar nadales!

Grans moments cantant Quan Somrius (SOMunRIU jajaja), les lletres que estàven mal escrites, el to, la velocitat... i també la coca.
Gran moment de la Paula: "¡Joder, qué buena está esta coca!". I en Gerard president: "També hi ha xocolata", la Cynthia i el seu ventilador epil·lèptic, les llums de nadal... en definitiva, tarda drogadictament activa.

Un conegut intenta agregar-me a facebook però ho té bastant clar. Posa que va néixer al 1990 quan té 12/13 anys... i a sobre que busca una relació amb una dona... (si aquest va néixer al 1990, jo al 1983 estava tocant amb els Red Hot Chili Peppers...).

Demà esmorzar amb uns quants amics, després gravació d'un anunci. Dinar... i cinefòrum amb els amics (no dels animals, els amics meus XD)

Bueno, vaig a llegir una estona i a dormir, demà ens espera un dia molt llarg i espero que sigui brutal!
La tarda segur que promet, tinc unes ganes brutals de veure La Vida es Bella amb els amics de veritat i no amb les 30 persones de la meva classe...



Abraçades a les meves senyorinas preferides!

“…No hay nostalgia peor que añorar lo que nunca, jamás, sucedió…”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada