dimecres, 1 de desembre del 2010

Entrada especial... al desembre.

Avui m'han explicat una cosa (bastant trista) sobre una persona bastant propera (o això és el que jo crec). Quan m'ho han explicat no m'he he cregut, pensava que bromejava ja que jo tenia una altra imatge d'aquesta persona (tampoc coneixia el seu passat) però m'han confirmat que hi ha part de veritat.
No dire noms, no entraré en el joc de a veure qui és qui quan els que esteu relacionats ja sabeu qui sou.

Només diré que aneu amb compte amb el que feu; reflexioneu i si creieu que és el moment oportú i centenars de criteris més, endevant. Però penseu-hi perquè després passen coses que no haurien de passar i et recorden per males experiències/errors que es podrien haver evitat.

Si saps qui ets, ja saps que estic aqui pel que fagi falta i més. Sempre amb els braços ben oberts per grans abraçades. Saps que t'estimo molt i no vull que pateixis per "tonteries" i coses que ja podran passar més endavant. Disfruta el moment. Ets gran per saber el que has de fer, però sempre amb cap i ulls i paulatinament (bribriblibli♥).

Abraçades!

Una de les meves cançons preferides de Bon Jovi... You give love a bad name.


"Sólo tristezas nos nublan haciéndonos dudar, sólo tristezas nos vistan y nos hacen llorar"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada