dissabte, 18 de desembre del 2010

"un petit i pelat"

Ara arribo de Terrassa. (Autògraf d’en Hugh Laurie aconseguit!)
Porto 30 hores sense dormir... i avui ve un dia d’aquells "revolucionaris"

Començaré explicant el dia d’ahir: Tot normal (bueno, amb 3 o 4 guàrdies a classe però bueno, va estar bé. Després a les 15h mates amb en Jordi (on tu veus un 4 jo veig un 2 a la 2, això és de tot l’alcohol que m’he fotut). Després a casa a fer deures fins les 20:30 que vaig sortir per anar a la quina de la gent de 4t. Pel camí em vaig trobar amb en Matrix (Jordi pels amics), Gusiluz, Thomas i en Dani (Chou pels amics!).
M’ho vaig passar molt bé. No puc dir que hagi perdut els 8€ del cartró perquè els vaig guanyar en riures i bones estones amb grans persones.
Guardo grans frases sobre paper (T’estimo cabells perfectes tot i que rentats amb xampú caducat!! ♥), grans reportatges amb la Laia Pujol... TVen3... Roses (que gran XDDD), el Vodka d’en Thomas, els números d’en Jordi, la Paula movent-me el blat del cartró... (algun dia et perdonaré ♥), els bikinis de la Saya (sisi, d’aquells plens d’alguna substància viscosa), los completos del Chou (a 50€ creo recordar), los pisotones a la Gemma, (em pregunto perquè he canviat d’idioma:S), el blat, la Security fotent bronca a en Marc per llençar blat, l'Imma fotent bronca a uns que fumaven, la Fabiana supercontenta amb el seu lot, la Maria amb les seves noves ulleres, el pare d’en Marín dient que el que tirava blat era el del seu costat, els missatges de la Silvia que veig quan arribo a casa, els acudits d’en Marín, l'Emma cobrint-se dels atacs de blat per part d’en Marc i en Marín, les bosses d’escombraries que no es tanquen, el tràfic de taules/cadires, els lavabos sense llum del 1r pis, els guants que cauen, el chispeo que cae antes de que llueva (frase mítica XD), les cançons d'Skindred que et peten els auriculars, els sopars no sopats, les calculadores que et fan equacions, la sort d’en Montilla, carnets que no serveixen per a res, bolis que has comprat fa 20 minuts i ja no pinten, les frases malsonants d’en Marc, la tecnologia dels instituts, "chúpamela" en comptes de "échamela", números amb doble sentit...

Avui pel matí a Terrassa a esmorzar amb uns amics del meu pare i a conèixer a en Hugh Laurie (protagonista de House).

A les 19h al Teatre Municipal de Roses i a les 19:30 presentació de les JSC Roses – Alt Empordà al TMR. Després a sopar amb la gent que vulgui venir i després depèn a quina hora acabem, Zland.

...and nothing else matters...


"Soñar despierto con la luz de su sonrisa. Soñé en hablarle de su pelo y ser la brisa, pensé decirle que la vida era su boca... y no. Pasa a mi lado su olor y contengo la respiración. "

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada