dimecres, 15 de desembre del 2010

Iepale!

Avui dedico l'entrada a la Lidia Girbal que està malaltona. Millora't ja d'una vegada cabells caducats! Ens veiem demà si o sí!:)

Dia molt extrany. A primera hora a català hem cantat cançons, després hem fet filosofia, tutoria, EOE, anglès (voluntariat a Kenya) i Mates. Tota la tarda a casa cantant cançons d'Extremoduro.
Ara, mirant el concert en directe de DGremlins i esperant a que en Marc m'envii el treball de ciències per el món contemporani que tenim per demà...

Ahir classes normals, entretingudes. La nit sí que va ser abstracte total, per un moment vaig pensar que moltes coses s'anirien a fer norris (sí, Chuck Norris). Però avui sembla que la cosa no és així.

Encara no sé quan marxo de "vacances"... jo vull passar nadal/any nou aquí, al meu estimat poble amb els meus estimats amics... tot i que uns quants marxen... però si marxo jo m'amargaré el viatge. Que se le va asé!

Per acabar la nit no sé endreçar l'ànima o intentar trobar notícies de Gurb... o millor encara, m'en vaig a dormir i ja demà serà un altre dia.

Us deixo amb Venice Queen dels Red Hot Chili Peppers però aquesta vegada Venice no es converteix en reina, si nó una altra persona.


Petons, patades i abraçades!

"Mai seré prou bo per tu. Si us plau, deixa de fer de tot una carrera. Em costa decidir per on haig de tirar, un pas endavant i dos passos enrera; tot es torna tant confús..."

1 comentari:

  1. jojoojo gràcies per dicar-me l'entrada vivuuuuuuuuuuuuuu! ens veien demà!:)

    ResponElimina