dijous, 16 de desembre del 2010

no em puc posar malalt ara... u_u

Sembla que he pillat la grip, la passa o com ho vulguis dir.
A 38.3º no puc escriure molt, els ulls s'em tanquen sols... XD

Dia bastant amè:
A primera hora ciències per el món contemporani (gràcies a Déu no hem fet l'exposició en Marc i jo perquè, recordeu que ahir estava esperant a que m'enviés el treball per imprimir-lo? Doncs ja podria haver estat esperant tota la nit perque me l'ha enviat a les 7:35 d'aquest matí... hora en la que ja havia sortit de casa). Després mates i castellà. Pati, història, economia i ed física... feia temps que no em fotia òsties com les d'avui:( He tingut dues caigudes fatals, una d'elles bastant dolorosa jugant a Kung Fu Voley...

Per la tarda fonolleras i després With Music amb en Marc i cap a casa (que m'esperava en Javier per fer deures i no hem fet res de res XD). I aqui estoy, escoltant al gran Clapton que feia temps que no escoltava res seu. Aqui sus deixo amb una gran cançó!



Patades (no us donaré ni petons ni abraçades, que poder us puc passar alguna malatia jajajaja)

"...es verdad, todo está permitido"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada