divendres, 31 de desembre del 2010

L'última entrada de l'any havia de ser especial i com tinc falta d'imaginació avui (això serà del canvi de l'Algidol a l'Ibuprofeno XD) doncs posaré imatges de moments especials i amb gent especial.


Imatge durant la visita a la tumba de Machado (un dels meus poetes preferits ^^). Simplement va ser genial. Maravilloso, espectacular (i si, em vaig emocionar al verlo XD). Li vaig deixar una baralla de cartes a veure si s'animava a fer unes partides. Espero que encara segueixi allà XD

Foto mentre gravàvem un episodi més del programa Sense Límits (l'etapa Sense Límits va acabar amb l'entrevista a Samanta Villar però ja us informaré sobre possibles tornades!). [Si no recordo malament, aquesta foto va ser del programa en el qual va venir un "vidente ecuatoriano", que gran va ser!



Amb la Sayaaa Bananenbollen! T'estimo palomares!! Recordo aquell gran viatge al continen veí al teu costat (i de molts altres XD). Tinc ganes de veure't ja d'una vegada joder! TT Que acabis de passar bones festes i porta'm un bananenbollen!:)



Foto amb la colla Sense Límits durant la retransmissió de la festa dels 5 anys del programa d'Empordà Televisió, La mosca al nas. Va ser un gran dia tot i haver d'aguantar al gilipolles de l'Enric durant moltes hores però bueno, que se le va asé!


Família Sociata! Grans moments a aquest local, grans moments amb tota aquesta gent. També algun mal moment però recordeu: Derrotats però no vençuts!


El meu estimat poble. Visc a Roses, Visca Roses!!

Pereeeeees! Recordo els concerts on em tires CD's i púes i jo -patoso- no agafo cap XD Espero veure't aquest any que entra a tope com sempre i veure a la guitarra treient fum! Abraçada!


Marc... que dir-te a tu també... 14 anys es diu molt ràpid! Nits al telèfon, sortides nocturnes al Caprabo, música que no t'agrada, Long Island, Tunissia, curts, programes de ràdio, treballs de classe, fotografies a les onades... hem fet gairebé de tot! (Las cosas de palacio van despacio! jajajaj)

Gusiluz! Aquelles nits al Frankfurt, la quina, casa de l'Anna i la Cynthia... enorme!

Sopar en família (o casi). Grans sopars al Frankfurt, sempre en ambients d'humor!


Foto amb l'Emma! Grans moments amb ella amb el Pont Aeri... jajajaja Emma, ja saps que tens el teu lloc al meu petit cor!:)


Foto amb la Silvia (la famosa foto que no trobava per facebook TT). Va ser un dels millors dies de la meva vida. Un poble meravellós com Cotlliure, amb els amics (tot i que faltaven uns quants), la tumba de Machado, les pràctiques militars, el Sol, el mar, els gelats... tot. I a tu Silvia que dir-te que no sàpigues... Que passis bona nit al Chic!
P.D: La cara d'en Marc no té preu, li fa mal el braç? jajajaja


Foto de l'inauguració del "meu" castell com diria cert personatge goodman parlante. Castell de la Trinitat, ja vaig dir el que pensava en el seu moment.


Foto tot emocionat al buc d'assaig del CAR amb un baix que em van prestar. Hem passat grans moments en aquell buc, desde imitacions al núñez a cantar nadales passant per tocar RHCP, AC/DC, Iron Maiden...

Foto amb el gran Axel durant la Nit dels Morts. Grans moments cada dia, seria impossible fer una llista amb les bestieses que diem al cap del dia. Ets molt gran!


Que dir-te que no sàpigues cabells caducats però perfectes! Espero passar aquest 2011 (i molts més) amb tú! Tinc ganes ja de donar-te una abraçada d'aquestes no demanades però donades... a veure si aquesta malaltia fuig de mi d'una vegada... jajaja Gràcies per confiar en mi, espero que tot el que et digui serveixi per alguna cosa (positiva!) Recorda, somriure sempre! T'estimo!:)


Hi ha molta gent que no he pogut posar, molts sabeu si heu estat importants per mi o si us odio (tota la meva classe per exemple). Volia nombrar a dues persones més amb les que no tinc fotos (per extrany que sembli TT)

Irene, no ens coneixem des de fa molt (odio aquesta frase, fuera!). Doncs encantat d'haver-te conegut, recordo dies al local de l'EmbranZida, aquell primer concert de Yedrass, la pèrdua de la meva cartera, conversacions astronòmiques de més de 10h seguides, les explicacions de conceptes com esquerra, dreta, comunisme, catalanisme, aprenent a tocar la guitarra... t'ekierow!

Paula, mai aconseguirem una foto junts? :(
Què dir-te a tu també, la meva petita padawan... hem passat moltes hores de pati junts, la majoria amb riures pel mig, espero que tot el que queda de curs segueixin així. Aquesta nit si no tinc febre ens veiem. Paula powaaaaah! T'estimuuu!


"Para algunos, vivir es galopar un camino empedrado de horas, minutos y segundos. Yo más humilde soy y sólo quiero que la ola que surge en el último suspiro de un segundo, me transporte mecido hasta el siguiente".

1 comentari:

  1. ostress encara que no ho sembli em sap molt de greu tirar-te cd's i púes i que cap arribès a tu! xd
    que tinguis un bon any gerard!! i gràcies per enrecordar-te de mi en aquest repàs del 2010!
    una abraçada!

    ResponElimina