dimarts, 28 de desembre del 2010

Buneas buneas buneas buneas buneas buneas buneas buneas buneas buneas buneas buneas! (dedicat a l'Irene que per alguna cosa ens vam tirar 10.15h parlant, no? jajajaja parant per dinar i berenar/sopar clarow!)


Després d’alguns dies sense poder sortir de casa a causa d’aquesta fortuïta "grip comuna" que em va sacsejar repentinament ja torno a ser aquí.

A base de xutes d’Algidol i Paracetamol avui ja estava millor i he pogut anar a la reunió [Si teniu il·lusió nadalenca no llegiu fins nou avís] de patges del pròxim any 2011.

Reunió entretinguda, si recordo bé jo faig de patge del rei blanc a la part dreta superior en companyia de la Lidia (Bisbal, vull dir... Girbal!) i la Júlia Ferrer. Ja veureu com ens ho passarem bé!:)

[Ja podeu llegir els que teniu il·lusions tot i que acabareu empachats, jo he avisat]

Per la tarda compres amb la Silvia i en Javier (Aparta Acedo o te agujero!).

Durant les compres petits intervals de temps als espigons i al poke (te creck!), després berenar a la Sant Pau (estafa brutaaaaaaaal) i cap a casa d’en Marc. Allà riure, plorar, innocentades a en Javier... i camí a casa de la tia m’he trobat amb l’Irene (i aquí era quan no trobava la cartera jajajaja) i cap a casa.

Moment indignant del dia: He anat amb en Marc i en Javier al cine i només estàvem 3 a la sala i ens han dit que per només 3 persones no posaven la peli. A mi em donava igual la peli (ja que no havia pagat entrada XDD) però als altres dos no i bueno, cap a casa i ale, arreando que tenemos que cerrar.

Avui tinc ganes de parlar-vos sobre algun dels temes “filosòfics” dels meus. Però crec que publicaré això i aquesta reflexió la faré en Word i la penjo en un altre moment.

Abraçades i petons a la Paula (a veure si et passo la grip, hi ha molta maldat en este món! Jajaja)

"Me levanté hasta los huevos de vivir, te ví pasar y ahora ya vuelvo a sonreír."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada