dimarts, 7 de desembre del 2010

tot a pas de pardal...

Ulaaaaaaaaaaa!

Avui dedico l'entrada a l'Irene que està impacient per llegir el blog d'una vegada! :)

Ahir va ser un dia relativament guay.

A les 8 del matí com cada dia del pont ja estava parlant per telèfon amb en Marc per després a les 9:30 trobar-nos amb en Ferreira per anar a esmorzar. A les 10:30 vam començar l'enganxada de cartells de les joventuts i el rodatge d'un anunci pel pròxim 18 de desembre.
M'ho vaig passar molt bé gravant, pel pròxim cop haurem de negociar-nos una furgoneta perquè portar tot aquell material a sobre de punta a punta de la ciutat no és ètic (és més, diría que és inètic!! XD).

En Marc va arribar a casa meva a les 14:40 o així (i havíem quedat a les 16h :S) i jo encara no havia dinat. Dinar i preparar la televisió, ordinador, menjar, beguda, sofàs, etc pel cinefòrum.
A les 15:45 van anar a la plaça de la cipote per esperar a la Sílvia, Javier, Axel, Crispis, Paula i Saya (però aquesta estava a Girona dinant encara...).

Va donar inici el cinefòrum amb "La vida és bella", en companyia d'en Javier, Silvia, Paula, Marc, Paula, Lidia i més tard la Fati.

Després van marxar uns quants (Fati, Paula i Lidia) i va començar la sessió "golfa" amb Austin Powers. Als 36 minuts jo estava fart de la pel·lícula i vaig marxar (a jugar al Guitar Hero una estona). Quan va acabar Austin Powers la silvia va marxar i els altres es van posar a jugar al Guitar Hero i jo a recollir tot...

A les 20:50 o així cap a Zland fins que van venir en Thomas i en Gusiluz i ale, cap al xino.
Sopar "tranquil", explicant acudits i coses per l'estil. Després del sopar anàvem direcció el Coffee però ens vam trobar a El Patio a uns quants ÊmbranZídics. Després vam anar als espigons on vaig estar mirant les estrelles (estava despejat del tot, una llàstima que hi hagués massa llum, però vaig poder diferenciar diferents constelacions!). I ale, cap a casa.

Avui he aconseguit dormir 7 hores!
Aquesta tarda a les 15:30 seguim amb les gravacions i a les 17:30 (no crec que arribi puntual) concert de Yedrass (Anna i Cynthia powaaaaah).

Algun dia us parlaré -com aquell que és boig- dels múltiples avantatges que té LABATAMANTA. Un altre dia. Encara he d'acabar dos foto-diaris.

Us deixo amb un desig de moltes persones.


Petons, patades i abraçades!!

"Y en un instante recuerdo todo lo que no he podido decirte, todo lo que hubiera querido que supieras, la belleza de mi amor. Eso es lo que hubiera querido demostrarte."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada